Ranum Bus

Ranum_Bus_Logo_V2_C2

Ranumbussen starter 22.august og sikrer, at eleverne nemt kan komme til og fra Ranum Efterskole College i forbindelse med weekender og ferier.

Det er Ranum Efterskole College, som står for Ranumbussen i et samarbejde med Midtbus, men efterskolen har den økonomiske risiko.
Hvis busserne ikke bliver benyttet og hvis det giver underskud, så må vi stoppe tilbuddet på de ruter, som giver udfordringer.
Derfor gælder det om at bakke op om tilbuddet og booke billetter i god tid.

Rabatkoden giver 10 % rabat på Ranum bussen indtil d. 31.12 : earlybird (Billetterne skal bestilles inden d. 31.8)

Vigtig info

Der er ikke pladsgaranti og vi henstiller til at billetter bookes inden tirsdag inden weekend afrejse, så vi har en mulighed for at planlægge busstørrelser mv.
Ledige pladser vil være synlige til der er udsolgt på busruten.
Hvis en rute er udsolgt – så overvejer vi at sætte en større eller ekstra bus ind på ruten, men det vil desværre ikke altid være muligt at øge antallet af pladser.

Vi har købt en professionel booking og billet løsning, som er gennemtestet.
Billetter købes i dette system og eleven får sin billet på sin mail. På billetten er der en stregkode, som scannes på mobilen / papirbillet ved påstigning.
Det er vigtigt at købe billet helt til endestationen, og hvis der opdages snyd, så annulleres resten af de forud købte billetter for resten af året.
Købte billetter refunderes desværre ikke, men kan sælges til en anden elev.
Vi opretter en Ranumbus Facebook gruppe til dette formål meld dig ind allerede nu – både elever og forældre.

Vi starter med et rigtigt godt opstartstilbud på 10% på alle købte rejser frem til den 31.12.24.
Koden: earlybird kan bruges indtil lørdag den 31.8.

Husk at det altid er elevens mail, som skal anvendes til at oprette en bruger. På min side – kan eleven finde bestilte billetter.

Køb af billetter og information om køreplaner, ruter og priser, samt ændringer meddeles på https://www.ranumefterskole.dk/ranumbus

Se videogennemgang af bestilling af billetter på Ranum Bus.

– Gå til billetsiden.

– Vælg din rute ved at klikke på et af billederne.

– Vælg afrejsedato fra Ranum.

– Vælg nu destination ved at tilføje siddeplads ud for din destination.

– Tryk godkend.

– Vælg ønsket afgangstidspunkt.

– Skal du ikke retur til Ranum vælger du afslut.

– Skal du retur til Ranum vælger du billedet for din rute.

– Vælg nu returdato og afgangstidspunkt.

– Du får nu et overblik over din valgte rejseplan.

– Er du tilfreds med ruten trykker du godkend.

– Indtast nu dine elevdata. Vær OBS på at indtaste rabatkoden earlybird i feltet betalingskode.

Ruter, køreplaner og priser

Klik på billedet for at åbne ruter, køreplaner og priser som en pdf.

Ruter, køreplaner og priser Ranumbussen 24-25 v.7.8.240_4b_Side_1